środa, 18 czerwca 2014

Pamiątka ślubu

 Jedną z moich ostatnich prac jest album ślubny. Powstał, nieco przewrotnie, z papierów o tematyce zimowej - UHK Gallery - Winter is coming, które oczarowały mnie foliowanym wzorem - ink resist oraz papierów "Wyjątkowe chwile". Do pracy wykorzystałam tekturki ze sklepu Crafty Moly (niektóre z nich delikatnie wytuszowałam ) oraz elementy z papierów Studio 75.  Stronę tytułową ozdobiłam kwiatami kupionymi w lubelskim sklepie Art & Hobby Studio, które lubię tak bardzo, że chwilowo przestałam eksperymentować z tworzeniem własnych ;) Wyjątkowo zamiast ćwieka użyłam tiulowego kwiatka z perełką, któremu nie mogłam się oprzeć ;) Całość ozdobiłam brokatem i perełkami w płynie, kwiaty podkolorowałam dodatkowo białą farbą. Zapraszam do oglądania i życzę słonecznego długiego weekendu :)   




 Jednym z moich ulubionych dodatków do albumów są metalowe zawieszki - tutaj użyłam ażurowego serca w kolorze starego złota.




















Album zgłaszam na  wyzwanie 123 scrapuj Ty "Serce dla..." - motyw serca pojawia się w albumie kilka razy :)



Album zgłaszam także na wyzwanie w Galerii Rea P jak... ( P jak Pamiątka Ślubu ).














12 komentarzy:

  1. bardzo ładny album wszystko dobrałas super

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny album, bardzo dopracowany w najmniejszym szczególe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za udział w wyzwaniu Galerii Rae :D

      Usuń
  3. Piękny album- będzie wspaniałą pamiątką - a papiery (to co, że zimowe) pasują idealnie
    Dziękuję za wspólną zabawę z 123scrapujTY

    OdpowiedzUsuń
  4. Super że zgłosiłaś go do kunkursu, trzymam kciuki !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny album! Bardzo podoba mi się jak wykorzystujesz tekturki w swoich pracach ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny album!!! Swietne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczny! Masz talent :) kiedy tak oglądam blogi z takimi cudeńkami, to sama mam ochotę wziąć się za takie rzeczy. Na swój ślub co prawda robiłam zaproszenia własnoręcznie, ale w porównaniu do Twoich prac moje były skrajnie minimalistyczne ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)