sobota, 3 maja 2014

Witam :) Tworzeniem kartek i albumów zajęłam się stosunkowo niedawno, bo w listopadzie 2013 roku. Zauroczona pracami Agnieszki ( http://photoscrapworld.blogspot.com/ ) postanowiłam spróbować swoich sił. Nie wierzyłam, gdy Agnieszka ostrzegała mnie, że scrapbooking wciąga, byłam pewna, że mnie to nie dotyczy, bo przecież nigdy nie lubiłam plastyki a z zajęć w szkole wracałam wściekła i umazana klejem lub farbami po same łokcie. Swoją przygodę z kartkami zaczęłam od warsztatów z Dorotą ( http://art-dorota.blogspot.com/ ) - zanim zakupiłam potrzebne materiały chciałam sprawdzić, czy dam radę cokolwiek stworzyć i czy będzie mi się to podobało. Z warsztatów wróciłam zachwycona i dumna jak paw - udało mi się zrobić kartkę i pudełko, jakież one wydawały mi się wtedy piękne ;) Zaczęłam kupować potrzebne materiały i "tworzyć" do szuflady lub w prezencie dla  znajomych. Dziś nadszedł moment, że chciałabym się podzielić tym co robię z szerszą publicznością :) Zapraszam do oglądania i proszę o wyrozumiałość :) Pozdrawiam, Meg.


Na powitanie kartka, którą zrobiłam na urodziny dla koleżanki.






6 komentarzy:

  1. Jest piękna jak każda poprzednia i cieszę się że postanowilaś pokazać swoje prace innym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudna karteczka! Świetnie, że zaczęłaś blogować ;-D Pozdrawiam ciepło ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to wszystko przez Ciebie a raczej dzięki Tobie :) Dziękuję, że mnie zaraziłaś ;)

      Usuń
  3. śliczna karteczka. Super że założyłaś bloga i pokazujesz nam swoje prace. :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)