piątek, 9 maja 2014

Album dla mamy i córki.

Stworzyć album dla mamy i córki to było dla mnie prawdziwe wyzwanie. Postanowiłam podzielić album w ten sposób, aby część kartek była przeznaczona dla dorosłej kobiety a część dla małej dziewczynki. Pracę utrudniało to, że miałam zakaz używania różu -  nie byłabym sobą gdybym nie przemyciła chociaż 3 różowych perełek ;) Oto efekty :)






















Większość materiałów pochodzi ze sklepu Art & Hobby Studio w Lublinie, baza albumu - Eco Scrapbooking. 



9 komentarzy:

  1. Pięknie siostra naprawdę od dziś jestem fanką twoich dzieł

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie sobie poradziłaś z tym zamówieniem. Super album. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś albumową specjalistką! Wymiatasz!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Album wspanialy! zresztą jak kilka innych, ktore obejrzałam na Twoim blogu. Wygląda na to ze albumy to Twoja specjalność:-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wizytę i pozostawiony komentarz :)